}

środa, 27 września 2017

Łapacz SNÓW

..czasami jest tak w życiu, że chodzi za Tobą myśl, co chcesz zrobić dla siebie. Na pewno często Twoje prace trafiają do bliskich i znajomych, a w swoich twórczych zapędach zapominasz o własnych potrzebach i pragnieniach. Kiedy zaczynasz myśleć nad swoimi pragnieniami, pojawia się  w głowie wiele pomysłów... aż w końcu dociera do Ciebie, że chcesz tę jedną konkretną rzecz. Tą  rzeczą, którą  zapragnęłam zrobić dla siebie, jest łapacz snów. Miał być w odcieniach koloru niebieskiego z gdzieniegdzie prześwitującym kolorem czerwonym. Zobaczcie, jak zrealizowałam swoje marzenie :)
Łapacz snów ostatnio jest bardzo modnym dodatkiem w naszych domach. Ja swój zakupiłam w sklepie EKO-DECO. Jest jakościowo solidny i zniósł wszystkie moje "zabiegi upiększające", a było ich sporo;)

Łapacz snów: 

Pozdrawiam;)

Brak komentarzy: