}

wtorek, 21 sierpnia 2018

Krok po kroku - dla Mamy


Przeglądając tekturki ze sklepu Papelii wybrałam  koronkowe serce, 
które pomalowałam błękitną farbą.

Serce będzie postarzane, 
więc użyłam dwuskładnikowego przeźroczystego żelu do spękań, 
a gdy efekt spękań był dla mnie zadowalający.....
 ...użyłam wosku antycznego, wcierając go w szczelinki,
które zrobiły się na powierzchni serducha.
Widać to na zdjęciu. Ja użyłam wosku antycznego, 
ale jeśli takiego nie masz - użyj wosku złotego;)
Moja kartka musi mieć też ozdobną Serwetkę,
którą także pomalowałam na niebiesko,
a napis Kochanej Mamie  na zielono;)
Tak aby kolory pasowały do bazy kartki.
Na bazę wybrałam papier z niebieskimi kwiatkami. 
Wycięłam z niego i z arkusza pomarańczowego koronkowe paseczki.
Wybrałam kwiatki, pręciki i listeczka.. 
Tu możesz po szaleć;)
 Tekturki pocieniowałam brązowym tuszem...
..a przy użyciu Magic'a zaczęłam warstwowo
kleić papierkowe koronki..
   ..i jak Wam się podoba efekt pomalowanych tekturek?
Ja jestem zadowolona;)




Brak komentarzy: