}

niedziela, 30 grudnia 2018

Warsztaty urodzinowe;)

 Jest taki dzień w grudniu, dzień zimowy.. gdzie obchodzę moje kolejne urodzinki;)
..i z tej okazji tradycyjnie przyjmuję gości wieczorową porą.. 
..i w ten zimowy magiczny czas w moim domku
w atmosferze świątecznej dzieją się różne rzeczy...
no właśnie.. ;)
 w moje urodzinki przy kawie i torcie 
powstały takie piękne prace moich wspaniałych przyjaciółek!
Zaznaczam... z decoupage spotkały się pierwszy raz;)

Popatrzcie jak im wyszły zimowe magiczne zawieszki;)  

praca Asiuni

praca Ewuni

praca Ewci

praca Marzusi

i praca moja;)
tabliczka/zawieszka jest w rozmiarach 20 cm x7 cm
i można ją kupić w sklepie Craft Style
..deseczka może stanowić fajną dekorację w naszym domku ;)



..zapewne to nie ostatnie warsztaty z udziałem moich koleżanek;)
..już się umówiły na wiosnę;)))
..na moje imieniny;))

 ....i jeszcze trochę reklamy;))
poniżej - pralinki ręcznie robione z Restauracji i Pijalni Czekolady
mmm.. pychotki czekoladowe!!!
Bardzo polecam;)

Czas już oczy wznieść do nieba 
ujrzeć gwiazdę, by promieniem
ukazała nam stajenkę,
gdzie jest Boże Narodzenie'


Brak komentarzy: