}

wtorek, 21 listopada 2017

Kartka ŚWIĄTECZNA z wiankiem.

Dzień Dobry!
chciałam Wam dzisiaj zaprezentować mój pomysł na tegoroczne kartki świąteczne z użyciem scrapków z Eko-Deco. Nie mogłam się zdecydować jakie wybrać ponieważ wybór jest spory od prezentów do czapek mikołajkowych. Ja jednak wybrałam  tradycyjnie: gwiazdki i ostrokrzew. 

...zapraszam do zabawy;)
Potrzebne materiały: 
baza, papier, klej, pistolet na gorąco, maska, pasta strukturalna, pasta pękająca, dziurkacz, tusz, pręciki, owoce głogu, gwiazdki, ostrokrzew.

Zaczynamy:
Wybieramy odpowiedni papier świąteczny. Nakładamy przez maskę pastę pękająca i czekamy, aż na kropeczkach pojawią się spękania.  
Brzegi kartki tuszujemy i kleimy gałązki choinki tak aby utworzyć wianek.
Przy użyciu pistoletu na gorąco naklejamy scrapki - ostrokrzew oraz kolorowe owoce głogu. 
Wianek uzupełniamy zielonymi pręcikami, malutkimi gwiazdkami oraz gałązkami z choinki.
Kartkę uzupełniamy o napis: Wesołych Świąt, a całą kompozycję przecieramy pastą strukturalną  tak, aby kartka wyglądała na zimową. 

A tak wyglądają karteczki według tego kursu:)
 Mam nadzieję, że kurs Wam się podobał... i polubicie taką formę kartki świątecznej.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie;)



1 komentarz:

Iwona pisze...

Fantastyczny pomysł i piękne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.